call me maybe

helluu...! jag vet att det vart sjukt längesen jag skrev sist, och vet också att jag lovade att skriva mer i bloggen nu när det var sommarlov. Men det har inte blivit så ;( Jag har haft en liten period där jag mådde dåligt och då hade jag inte lust, sen har jag haft bra perioder och då har jag inte tänkt på det, jag har haft stressiga perioder där jag inte har haft tid och jag och jag har haft trötta perioder där jag inte har haft ork ^^ Men idag satt jag vid datan och kollade runder bland olika bloggar och kom på att jag inte har bloggat och då tänkte jag "nu ska jag ta och skriva på bloggen!!" så jag har suttit och överförigt bilder från mobilen till datan och redigeret bilder osv för jag tänkte att jag skulle lägga ut bilder som visar ungefär vad jag har gjort den senaste tiden när jag inte har bloggat... ;) 
 
                                  
Jag har slingat min utväxt och klippt luggen så den ser tjockare ut
här e resultatet ^^
Jag har köpt hem lila hårfärg...
För att fära dipdye ^^
Jag har varit på nimis med min mamma och hennes kompis :)
Badat ^^ (har ny bekinni hos pappa)
pappa har fyllt år ^^ 
Mamma har fyllt år
varit på "fest"
varit med kommpisar xD
har ritat ^^
bara bilder på mig ;) 
 
skriver lite mer senare så det här inlägget inte blir allt för långt ^^
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!