shoppat

Först vill jag säga förlår för att jag inte bloggade igår, men jag gjorde nästan inget igår men jag var ändån så extremt trött så jag orkade bara inte ;/ 
 
Men idag har jag något att skriva om. Jag var med min farmor och farfar och "shoppade", det var dock mest jag och farmor som shoppade, farfar väntade för det mesta utanför de flesta affärerna. Jag handlade en bara handväska, behövde bara det så. När vi åkte hem köpte vi en glass på vägen.
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Snygg väska Nadja! <3

Svar: tack :D
Nadja

2012-06-21 | 23:54:48
Mari

Har glömt att skriva mitt namn. Det är Mari Besito! <3

Svar: hihi förstod det när du skrev besito ^^ besso <3
Nadja

2012-06-22 | 01:06:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!