Jordgubbar

Både pappa och Marrianne har jobbat idag så jag har spenderat min dag med att göra musikvideo och lite senare på dagen var jag med farmor i byn :) jag fick en vit kayal (som man använder för att ögonen ska se större ut) farmor köpte jordgubbar till oss som vi doppade i choklad som vi smälte där hemma. VÄRLDENS GODASTE SOM FINNS!!! Säger jag bara xp haha om jag ska vara ärlig har jag aaldrig smakat det någonsin. Men iallafall så om ni är lika "efterblivna" och aldrig smakat det så borde ni verkligen göra det ;)

Iallafall så just nu hjälper jag pappa att laga mat, medans vi pratar med Simone på FaceTime.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Oana

jordgubbar doppade i chocklad är verklien en billig delikatess:D

2013-03-28 | 21:06:06
http://epicswaging.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!