Spruta :(

Tagit spruta idag :( gör/gjorde hemskt ont !! Men vi fick saft ock glass :) så det gjorde det lite bättre.
Jag hatar att ta spruta (särskild denna sprutan) alla OMOGNA killarna slår en på armen. Och jag är bara anmält rädd för sprutor. I 5:an (eller 4:an) skulle vi också ta spruta och jag vågade inte, jag var så rädd att skolsköterskan var tvungen att ringa mamma. Men jag vågade inte då heller. Efter många försök att övertala mig så tror jag skolsköterskan fick nog för tillsist tryckte hon bara in nålen i armen på mig (och det dåliga var att jag spände armen samtidigt så det gjorde mer ont) haha ja jag skäms ganska mycket över det nu för nu är jag inte lika rädd och jag tycker det är mycket lättare att bara få det överstökat :)


Några tramsiga bilder ifrån idag xp

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!