Rubriken

Jag har alltid så svårt att komma på vad jag ska ha för rubrik, jag vet  inte varför men det e verkligen svårt!!! Nu var det dock inte särskilt svårt, inlägget handlade ju om rubriker, jag bara tog det första som kom upp i huvudet. Jag brukar sitta hur länge som helst och bara tänka på vad jag ska ha för rubrik. Det e inte bara här på bloggen utan när man skriver berättelser i skolan så väljer jag alltid rubriken sist när hela berättelsen är klar, så gör jag även när jag skriver i bloggen ;)
 
En bild från skolavslutningen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mari

Vackra Nadja! Välj som rubrik det du vill skriva handlar om... Besito!

Svar: men det e svårt för det blir alltid samma besitooo
Nadja

2012-06-23 | 19:53:53




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!