Min ritpärm

Jag kom precis och tänka på att jag tar med mig min ritpärm/ritmapp med mig överallt! Till varje lektion, rast, när jag ska till Pappa, hemma eller andra ställen som jag kan tänka mig att jag får chans att rita lite:) haha men jag älskar verkligen att rita! Jag vet egentligen inte varför, men så är det bara! Om jag inte får rita (på ritpaper) på lektionerna ritar jag i böckerna eller på papperna vi får istället. Jag klarar mig inte utan det helt enkelt.

Jag tänkte visa några bilder jag har ritat och som jag går runder med i min mapp :)

Jag vet inte om ni tänker på det, men när jag ritar (de flesta och särskilt de senaste av mina bilder) vill jag ge ett budskap. Jag kallar det för "tänkebilder", bilder som får en att tänka och fundera eller bilder som får en att känna igen sig själv ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Oana

ohh du e så jäkla bra på att rita! Jätteavundsjuk när jag ser din vägg i ditt sovrum XD

2013-04-11 | 18:59:53
http://epicswaging.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!